lauantai 20. lokakuuta 2012

Syksy kaupoissa








Vaatteita, vaatteita, vaatteita. Vähän kuvailin puhelimella kaikkea, mikä tuntuu olen tällä hetkellä muodissa. Ristit, niitit, farkku, nahka, karva, jenkkiliput, maastokuvio, kiiltävät materiaalit..Erityisesti maastonvihreää takkia tunnutaan myyvän jokapuolella. Oikeastaan tuntuu vähän kaiken olevan muotia, jos osaa vain hyvällä maualla yhdistää. Itseäni harmittaa vain se, että en ole kokoa s, joten monet vaatteet eivät näytä kauheen kivoilta tämän kokoisen ihmisen päällä kuin itse olen. Olisi niin paljon ihania vaatteita ja harmittaa etten voi pukeutua semmoisiin vaatteisiin, joihin haluaisin, koska väljät vaattet ei kauheasti imartele mua. Rakastan syksyä ja on ihanaa saada pukeutua syysvaatteisiin. Erityisen kivaa on ollut se, että kaupoissa on ollut aivan ihananvärisiä ja yleensä tosi kivoja vaatteita, joita oikeasti viitisisin käyttää. Nyt vähän harmittaa, kun unohdin täyttää loppukupongin. Sinne meni kymmenen miljoonaa!

6 kommenttia:

  1. ihania kuvia<3 mikä kamera sulla on?:o

    http://saijis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. mun on jo kauan pitäny hankkia tollane kaulus, koska on paljon sellasi paitoja jonka kans sitä vois käyttää :3 mutta ehkä vielä joku päivä tosiaan ...

    http://onesideofme-minttu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin munkin, mutta haluisin testaa, et miten ne istuis mun paitoihin, kun ne vaatii et kaula-aukko on korkeella :D

      Poista
  3. nuo kauluspaidat ovat unelmia :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!