keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Materialismia ja filosofiaa







Kauluspaita ja toppi Ginatricosta.


Tänään pidin mun vaikuttavan puheenvuoron yliopistolla nuorten tyttöjen nettikiusaamisesta ja se meni paljon paremmin kuin osasin kuvitella. Sain kuulijani ajattelemaan ja mikä parasta, niin sain pitää minuutin pidempään, koska aiheeni oli tärkeä. Puheeni kuulemma meni loistavasti, joten se tarkoittaa, että onnistuin tavoitteessani puheenvuoron suhteen. Yksi stressi taas vähemmän. Mitäs muuta mulle kuuluu? Kuten eilisistä kuvista voitte päätellä, että jotain sieltä ginasta tarttui matkaan. Innostuin vähän kuvailemaan vaatteiden yksityiskohtia, koska ne oli aika makeita.

Mä oon vieläkin ihan sekaisin filosofiasta, koska siellä joutuu miettimään aivan liikaa. Tykkään pohdiskella, mutta osaan olla pahimmillaan aikamoinen skeptikko ympäröivän todellisuuden ja olemassaoloni suhteen. Filosofiaa pitäisi vielä aika kiitettävästi lueskella ja sisäistää. Toivottavasti en sekoa filofisista ajatuksista, vaan saan purkaa tentissä kaikki päässä pyörivät ajatukset paperille. Voisin tästä kohta sammuttaa itseni ja mennä unten maille. Salille huomenna mars!

5 kommenttia:

  1. sika ihana toi ginan paita!! <3 kiva banneri :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kumpaa tarkoitat, vissii toppia, ku noi molemmat on ginasta :D itsekin tykkään =)

      Poista
  2. Mie oon katellu tuommosia kauluspaitoja kaikkialta, ehkä olis aika laittaa pientä tuunailu-projektia pystyyn :D

    VastaaPoista
  3. Ompas kiva toi toppi!

    http://the-nomi.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!