lauantai 13. lokakuuta 2012

Hulluttelua



 Juu elikkä voitte hyvin havaita, että hulluilla päivillä ollaan käyty. Mä kävin ekana torstaina nopsaan ja en oikein löytänyt mitään erityistä, mutta ostin taas yhden joululahjan! Mä en jotenkin nyt osaa etsiä itselleni yhtään mitään, mietin vaan mitä kivaa muille olisi ostaa. No jaa filosofian tentti oli ja meni. Jätin paperin tyhjäksi ja lähdin menemään. Tää taas kertoo mun kunnianhimon määrästä ja väsymyksestä. Mulla oli väsymyksestä aivot niin tukossa, etten saanut mitään ulos. Haluan muutenkin ihan oikeasti osata noi asiat, jos opettajalinjalle haluan päästä. Onneksi uusinnat on olemassa. Oli meitä muitakin, joilla ei mennyt ihan nappiin ja sitten lähdettiin Kaislaan parille. Myöhemmin näin mun äitin ja isoveikan Stokkalla. Eipä sieltä hirveesti mitään löytynyt, paitsi yksi söpö liitutaulu keittiöön kympillä. Jotain myös itselleni tai no kotiin. Sainpa ainakin keltaista haamupullaa ja kaakaota, namnam. Voi minua herkkusuuta!

 Mutta hei blogiani voi seurata nykyisin myös Bloglovinin kautta!
Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

2 kommenttia:

  1. Ihanaa, joku muukin on jo ostanut joululahjoja :D Luulin että oon ainut hullu joka niitä tähän aikaan ostelee.. Mutta aikainen lintu madon nappaa! ;)

    http://the-nomi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ja tänään ostin vähän lisää hulluilla! :D

      Poista

Kiitos kommentista!