maanantai 15. lokakuuta 2012

Simple the best

Ihanaa löysin itselleni KAHDET syyskengät tuossa viime viikolla ja kovassa käytössä ovat jo olleetkin. Erityisesti nuo mustat korkkarit ovat todella hyväntuntuiset jalassa ja näyttää muutenkin mun jalassa hyvältä. Nämä kenkäparit ostin Skopunktenista, josta on tullutkin mun suosikkikenkäkauppa. Sieltä saa hyviä ja halpoja kenkiä. Maksoin näistä alle 60 euroa yhteensä, koska toisesta parista saa aina sen 50% alennusta. Muutenkin mun mielestä kyseisen liikkeen kengät on olleet yhtä laadukkaita kuin muidenkin kenkäkauppojen kengät, joten laatu ei aina maksa maltaita.

Stressiä ja kiirettä piisaa, väsymyksestä puhumattakaan. Väsymyksen takia mulla on ollutkin mieli vähän maassa ja pääsen onneksi psykologille taas huomenna. Nykyään käyn siellä harvemmin, koska mulle pitäisi jo löytyä terapeutti ja se osaa olla uskomattoman vaikeaa. Välillä tulee sellainen fiilis, että olisin menossa vähän takapakkia toipumisessa. Jotkut viikot on parempia ja toiset huonompia. Haluisin vaan, että noi tentit on ohi ja pääsisin paremmin keskittymään blogiin ja itseeni. Mulla on yksi kirjoitusurakka, jonka haluan julkaista blogissani, joten toivottavasti saan sen ensi viikolla julkaistua!


4 kommenttia:

  1. On kyllä siistin näköset kengät. Eikö oo paha hintakaan kahista kengistä !

    http://kikkels.blogspot.it/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo ei todellakaan. Yleensä saat maksaa ainakin ton verran yhistä kengistä :o

      Poista
  2. siis aivan ihanat kengät! tahtoisin just samanlaiset mutta en oo kyllä nähnykkää missää, mutta ehkä suurin ongelma ku en oo ees katellu mistää kaupasta. heh :D tää sun blogis on tosi kiva ja oonkin ollut sun lukija jo jonkin aikaa enkä kadu et liityin lukijaksi!

    http://ismileifyousmile.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos Titta! :) Skopunkten on ainakin Myyrmäessa Myyrmannissa, niin sieltä löytää =)

      Poista

Kiitos kommentista!