tiistai 9. lokakuuta 2012

On sale




Sähkönsininen toppi Cubuksesta 3 e ja kirjava kaunis toppi Zarasta 4e
Käyttämätön punainen neule Zarasta 5e ja Veromodan neule 2e

Harmaa perus t-paita h&m 0,50e ja New Yorkerista ostettu musta t-paita 0,50e

Musta toppi JC hinta 1e ja valkoinen toppi ostettu samasta liikkeestä 1e

Ruutukauluspaita h&m hinta 2,50e ja Printtipaita JC hinta 2e
Violetit. Neule Veromodasta 2e ja t-paita Kappailista 1e
Musta printtipaita 2e ja Veromodan neule 3e
Printtipaita molemmin puolin. Ostettu h&mstä ja myydään hintaan 2,50e




 Morjens! Sää ei oo ollut tänään mikään mieluisin, jos ulkona on joutunut tallustelemaan. Pidän sateesta lähinnä kesällä ja syksyllä kun saa olla lämpöisen viltin alla sohvalla. Tänään oli luennot peruttu, joten mä läksin ostamaan ensimmäiset JOULULAHJAT! Sain jo melkeinpä mun kaverille ostettua kokonaan, jotain pientä pitänee vielä ostaa. Mun äidille ja veljeni naisystävälle löysin yhdet jutut lahjaa varten vasta. Joo nyt on lokakuu, mutta mun mielestä on kiva ostaa jo hieman valmiiksi lahjoja, ettei joudu ostamaan kerralla hirveen isoja määriä lahjoja, koska siinä menee rahaa. Joulua siis odotellessa. Mä oikeesti rakastan ostaa mun läheisille lahjoja ja jos olisi oikeasti aikaa sekä keksiliäisyyttä voisin jotain pakertaakin.

Kirppikseltä sain 125 euroa mun matkakassaan ja joitain vaatteita jäi vielä ylitse. Tässä ne siis ovat ja myyn vaatteita edullisesti huutonetissä 10 päivän ajan 19.10 asti. Vaatekokoja on M-XL. Kaikenlaista kokoa siis löytyypi. Noi kuvat meni vähän hassusti, joten älkää kiinnittäkö liikaa huomiota niihin! =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!