perjantai 5. lokakuuta 2012

Orange day





Pipo Indiska, takki Ginatricot, toppi Jc, farkut ja huivi Cubus ja saappaat Krakovasta paikallisesta muotiliikkeestä.

Syksy on aika oranssin väristä aikaa, joten siitä tämä otsikon nimi. Vitsi mä haluisin tehdä videopostauksen, mutta se vaatii  myös vähän valoa, joka tulisi ihanana luonnonvalona ulkoa. Päivät ovat hämäriä ja sateisia, eikä tänään huvittanut edes lähteä työkavereiden kanssa illalla ulos. Mä kävin vaan pikkaisen kaupoilla ja ostin läjän vöitä ja yleensä kaikkee hyödyllistä. Mulla on lohi uunissa ja pian pääsee syömään, nam nam. Sateisina päivinä on vaan niin ihanaa olla himassa sisällä oman kullan kainalossa. Valitettavasti mun rakas on vaan vähän pipi. Taitaa olla flunssaa aikamoisesti liikenteessä, mutta mä en ole toistaiseksi vielä tullut kipeäksi. Eilen olin teologisen baarisuunnistuksessa kiertämässä Kallion baareja ja erilaisia tehtäviä suorittaen. Oli kyllä tosi hauskoja tehtäviä ja varsinkin, kun oli muutaman jo ottanut..Mutta nyt syömään kotimaista lohta!

2 kommenttia:

  1. Ihanan näkönen asu ja toi pipo on niin söpö<3

    Saijis.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tosi monta vuotta pipo on palvellut mua ja siksi niinkin rakas <3

      Poista

Kiitos kommentista!