sunnuntai 7. lokakuuta 2012

My weekend

 Joo moikka kaikille! Tässä on muutama kuva koosteeksi mun viikonlopusta. Oikeastaan mun viikonloppu alkoi jo vähän aikaisemmin, mutta mitäs mä oikeastaan sainkaan aikaiseksi. Eilen oltiin mun kaverin Jennyn kanssa luokkakokouksessa Vihdissä, jossa aikanaan kävin yläasteen. Matka meni sinne hyvin, mutta takaisin tulo oli aivan katasrofi; navigaattori neuvo jonkun tosi oudon reitin ja sit jossai oli sattunut kolari, joten oltiin jumissa. Loppuillaksi kaverin kanssa katottiin meillä leffaa ja tissuteltiin siideriä. Oli tosi hassuu nähdä kyllä vanhoja luokkalaisia, mutta hassu juttu oli se, että monet asiat vaikutti viel aika samalta.

Tänään sunnuntaina oon ollut duunissa ja päivä menikin tosi leppoisasti. Tykkään olla tosi paljon yliopistolla, mutta välillä on vaan kivaa mennä tekee vähän duunii. Sit kun pääsin töistä mulla olikin aika kipeä olo. Voipi olla, että kuumetta on tulossa. Kävin sen takia ostamassa vähän herkkuja; suklaavanukasta ja keksejä. Namnam. Todella hyvää syy herkutella.





Tonnikalasalaatti a`la Jenni

-Makaronia
-hernemaissupaprika-pussi
-purkki tonnikalaa
-kirsikkatomaattia
-fetaa
-tomaatti-chili salaatinkastiketta

Suosittelen, koska se on hyvää =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!