keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Syksyinen omenainen





Tässä se on nyt kuvina; mun uusi ihana ipad, jota jouduin odottamaan kuukauden! Tämä ei ole se uusin, vaan se vanhempi, jonka sain gigantista 440e. Tää on ollut meillä kotona tosi hyödyllinen, koska meillä ei ole läppärin lisäksi toista konetta. Mä itse kuvailen ja selailen netissä uudella laitteellani, johon olin sen alunperin suunnitellutkin. Heti, kun nostan vaaleanpunaisen suojakannen ylös, laite on suoraan käytettävissä. Tietokoneen kanssa menee huomattavasti enemmän aikaa ja varsinkin kun on kiire tai haluaa yleensä katsoa jotain nopsasti netissä. Lauantaina mulla on duunia ja mulla on koulumateriaalit netissä, voin sit hypärillä kirjoittaa yhden pakollisen esseen, jei! Ja onhan tota paljon kivempi kuljettaa mukana kuin jotain painavaa läppäriä. Näin oon saanut itselleni perusteltua, miksi tämä oli hyvä ostos. Olen ollut oikeasti tosi tyytyväinen =)

4 kommenttia:

  1. sun blogi on nii jotenki positiivisen ja raikkaan olonen! löytyykö tämä bloglovinista?:)

    VastaaPoista
  2. oi mullaki on iPad ja yks parhaista ostoksista!
    käy tsekkaas http://nennandmaija.blogspot.fi/
    hope u like!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, vaikka sillä hintaakin löytyy! :) Käyn katsomassa =)

      Poista

Kiitos kommentista!