tiistai 2. lokakuuta 2012

Iltapäiväni kuvina ja täydellisten nilkkurien metsästystä

Oon niin kuolannut näitä kenkiä aikaisemminkin Vagabondin liikkeessä ja nämä ovat yhdet lempparini pidemmän aikaa.

Oon miettinyt yhtenä vaihtoehtona uusiksi syksyn kenkäpareiksi ruskeita, mutta en vieläkään osaa päättää olisko ne mustat vai ruskeat?

Juu ja ilmeellä mennään.

Ohhoh mitäs kuvalle tapahtui? Tais iphone seota Justinista.

Kävin luennon jälkeen vähän ginassa sovittelemassa vaatteita.

Juu ja sieltä lähti vaatetta mun matkaan.



Uskontotieteen luennon jälkeen mä läksin vähän kaupoille. Tuli vaan luennolla semmonen fiilis,että hei mä haluun mennä käymään tänään Ginatricoossa. Pyörin Dinskoossa ensiksi katselemassa syksyn kenkiä, koska haluaisin jotkut ihanat nilkkurit. Mulla on vaan vähän ongelmana, etten tiedä haluaisinko mustat vai ruskeat. Joudun siihen asti kunnes löydän täydelliset ja vielä sopivanhintaiset kengät omakseni,  kuolaamaan kaupan näyteikkunoita. Ginasta löysin kuitenkin pari paitaa, joista myöhemmin kuvaa. Täytyy nyt jatkaa filosofian esseen kirjoittamista. Öitä näin etukäteen!

2 kommenttia:

  1. älyttömän hienoja kuvia ja kiva ulkoasu:))

    http://jutt-aaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kaipa tuolla iphonellakin saa ihan ok kuvia :D mutta kiitos =)

      Poista

Kiitos kommentista!