perjantai 9. marraskuuta 2012

Tyynyjahti







Oon tosi innoisani meidän tulevasta sohvasta, joka muuttaa huomattavasti asuntomme ilmettä pysyvästi. Kiertelin tänään parisen tuntia sisustusliikkeitä ja koitin etsiä sohvatyynyjä sekä pöytätabletteja. Kaikkea kivaa löytyi, mutta se kiva myös maksaa. Sain paljon ideoita ja odotan kuitenkin ensin sohvan saapumista, niin näkee minkälaiset tyynyt oikeastaan sopivat tyyliin. Kuten kuvista hyvin näkyy, niin joulu on todella tulossa ja kaupoissa se onkin jo. Haluisin hankkia sata ja yksi asiaa ja koristella kämpän jouluiseksi. Poikaystävä on yrittänyt sanoa, että jouluun on vielä ikuisuus, mutta eihän siihen oo enää kuin reilu kuukausi eli tosi pian! Mahtava homma on myös se, että joululahjat on melkein jo hommattu, joten vois kotiakin sisustaa sen mukaisesti. Oon vasta makkariin laittanut jouluvalot ja tahtoisin sitä todellakin lisää. Mä voisin oikeesti varmaan mennä ympärivuotiseksi tontuksi joulupukin pajaan turisteille. Mulla tätä jouluhenkeä riittää. Oon jo pitkään miettinyt, että mitä jälkiruokaa tekisin silloin ja leipoisinko tänä vuonna pipareita. Tämmöistä taas pienessä kuplassani mietin. Onneksi on viikonloppu ja taas kerran duuniin pitäisi mennä. Tule jo joululoma!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!