maanantai 19. marraskuuta 2012

Enemmän kuin tuhat sanaa

 




I’m sorry, I know it’s not the greatest picture
Vihdoin sain kerättyä kuvat tätä juttua varten. Ajattelin, että kuvin voisi olla mukavaa kertoa itsestäni. Musta tuntuu olevan moneksi. Rakastan ihania sistusjuttuja ja kauniita asioita yleensä, mutta olen vastaavasti tosi kiinnostunut ihmisistä sisäisesti. Mua enemmän kiehtoo ne hiljaiset tyypit, jotka on vähän syrjemmällä kuin ne, jotka ovat jatkuvasti esillä. Hyväksyn ihmiset sellaisena kuin ne ovat. Koen tosi tärkeäksi, että olen hyvä ystävä ja voin olla läheisteni kanssa niin paljon kuin voin. Mulla on aika rankka tausta ja toivottavasti joskus pystyn avautumaan siitä läheisilleni. Oon masennuksestani ja menneisyydestäni huolimatta toiveikas tulevaisuuteni suhteen. Opiskelu ei ole mulle aina kovinkaan helppoa ja siksi mun on helppo ymmärtää oppilaista, joille oppiminen ei ole itsestään selvyys. Haluan olla kannustava esikuva ja valaa kaikkiin uskoa omiin kykyihinsä. Se on myös yksi syy, miksi haluan opettajaksi. 

8 kommenttia:

  1. Yllättävän moni kohta pääsis munki listaan :) Missä opiskelet? Ite pääsin Jyväskylään opettajakouluun mutta pidän nyt välivuotta Espanjassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vähänkö siistii ja kuulostaa hyvältä välivuodelta :D Mä opiskelen teologiaa helsingin yliopistossa :)

      Poista
  2. Mistä nää kuvat on otettu? :) Ps. kiva blogi sulla!

    http://lifethroughidaseyes.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://andthatswhoiam.tumblr.com/ <<<tuolta nappasin :D

      Poista

Kiitos kommentista!