sunnuntai 4. marraskuuta 2012

007-Skyfall

Nonniin elikkä tänään katsomaan 007-skyfall, leffa jota poikaystävä mielellään lähtee mun kanssa katsomaan. Kävin kaupasta hakemassa cheddar-poppareita, limpparit ja suklaapatukat, niin pääsee huomattavasti halvemmalla kuin ostaisi leffateatterista. Näitä asioita, joita opiskelijan täytyy miettiä. Onneksi mulla oli vielä yksi leffalippu käyttämättä.

Mutta VAPAA viikonloppu ikuisuuksiin! Ei duunia, ei koulua vaan ihan puhtaasti oon saanut olla kavereiden kanssa, siivota, pyykätä ja väsätä koulujuttuja. Perjantaina olin viettää halloweenia uudemman kerran kaveriporukan kanssa ja aamulla heräsin vasta aamupäivällä. En kauaa ehtinyt olemaan hereillä, niin läksin jo kaverille viettää iltaa. Jos yhtään katsoitte ulos, niin oli aikamoinen sumu. Oikea pyhäinpäivä sää, todella kummitteleva. Tänään oon ehtinyt vähän jatkaa siivoilua ja pyykkäilyä. Tein kreikan läksyt ja alkaa tuntuu, et alan pikkaisen hiffaa noita aakkosia. Etiikan essee on melkein tehty, kerrankin ei jää viime tippaan! Mutta nyt elokuviin, toivottavasti ei tuota petttymystä! Illan jatkoja!

ps. Ihan mahtava toi Adelen kappale!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!