maanantai 5. marraskuuta 2012

Voi viikset!




Morjesta taas kaikille. Takana  hieno viikonloppu, mutta tuntuu taas että energiat on nollissa. Aamu oli ihan jees, koska mä vihdoin edes hitusen aloin sisäistämään kreikkaa ja osasin lukea sitä! Lukihäiriöiselle on aina hieno saavutus, kun pysyy "tavallisten" opiskelijoiden perässä. Mulla on aika ulkopuolinen olo yliopistolla, koska kaipaisin omanhenkistä seuraa, jossa voisi olla oma itsensä. Oi ja missä ovat lukihäiriöiset, joista saisin tukea. Alkaa vaan tuntumaan, etten viihdy yliopistolla, mutta en haluaisi luovuttaa. Sitten mietin vanhempiani ja poikaystävääni, jotka pettyisivät hirveästi, jos lopettaisin. Aiheet ovat kyllä kiinnostavia, mutta toisaalta mielessäni on  pyörinyt, miksi olen unohtanut haaveeni opinto-ohjaajan työstä? Jos vielä jonkin aikaa katselisin ja etsin tietoa siitä, kuinka opinto-ohjaajan opinnot voisi saada suoritettua sivuaineena HY:ssä. Eiköhän tämä tästä. Mun piti mennä tänään salille, mutta unohdin kamat kotiin, joten täytyy mennä tänään vaan lenkille. Heips! =)

Ps. Skyfall oli aivan mahtava!

2 kommenttia:

  1. Hahah noi viikset on ihan mahtavat! :D ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mulla oli ainakin hauskaa. Kaikki kuvat ei ollu ihan julkaisukelpoisia :DDDD

      Poista

Kiitos kommentista!