tiistai 20. marraskuuta 2012

Kellopeli







Kävin tässä äskettäin Kellopelissä kurkkailemassa, mitä kaikkea ihanaa sieltä löytyypi. Oon ihan heikkona kaikkiin 50-lukuun henkiviä esineitä kohtaan ja olin varmaan ostamassa kaiken, mihin liikkeessä ikinä törmäsin! Erityisesti kaikki purkit, kuvat ja tekstitaulut ovat erityisesti mieleeni. Oman asunnon suhteen olen tarkka jokaisesta yksityiskohdasta, joten koitan vähitellen ostaa pieniäkin sisustusjuttuja heti täydellisen löydyttyä. Toisaalta olen aivan liian malttamaton ja mun täytyy aina rauhoittaa itseni ja uskotella, ettei kaikkea tarvitse hommata kerralla. Täytyy kyllä myöntää kuitenkin, että sitä osaa paljon enemmän nauttia uusista esineistä, kun ostelee niitä vähän vähitellen. Onneksi raha pistää vähän hidastamaan tahtia. Voisin sanoa, että sisustajatyyppinä oon sellainen, joka etsii aina sitä täydellistä ja kun sen löytää ei voi saada sitä enää mielestään. Sen jälkeen, kun huomaakin, ettei ole varaa ostaa kyseistä esinettä ja joutuu odottamaan seuravaa palkkaa, joutuu odottaa pelolla tuotteen katoamista kaupasta. Joskus kylläkin voi olla hyvä, ettei saa sitä mitä alunperin haluasi, sillä usein saattaakin löytää jotakin vielä parempaa.

Millainen sisustajatyyppi itse olet? Haluatko aina ostaa kaiken heti vai maltatko odottaa?

2 kommenttia:

  1. Ää ihana kauppa! Missä päin toi sijaitsee? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Helsingin keskustassa, kampin oikealla puolella. En muista sen kadun nimeä, mutta pitää vaan kävellä jonkun verran kampin ohi, niin se löytyypi :)

      Poista

Kiitos kommentista!