sunnuntai 12. elokuuta 2012

Säästäväisyyslinjan pienet sallitut ostokset





Aurinkolasit Ninja ja riikinkukkokorvikset Bijou Brigitte.

Heissan! Mulla on ollut tosi tiukkaa rahan kanssa, kun on pitänyt maksella kaikenlaista, kuten matkaa ja vielä matkarahaakin pitänyt käydä vaihtamassa. Sen verran, kun kävin tuossa Helsingissä niin ajattelin antaa itselleni vähän armoa ja ostaa itselleni loppukesäksi ja matkaa varten yleensä uudet ihanat aurinkolasit Ninjasta. Noh, näin myös Bijou Brigetissä unelmieni riikonkukkosulkakorut, jotka tietenkin ostin. Että tämmöisiä pikkuostoksia. Nyt oon ollut töissä tässä lähinnä ja eilen mulla olikin iltavuoro ja tulin kotiin vasta kahdeltatoista. Pian pitäisi lähteä takaisin töihin. Perjantaina oltiin työkavereiden kanssa Amarillossa rellestelemässä, mutta eipä mulla muuten ihmeempiä. Pakkailin tänään vähän matkalaukkua ja täytyy jatkaa, kun pääsen töistä.

Tää blogi on ollut mulle tällä hetkellä tämmöinen kanava, johon voin purkaa kaikkea hömppämäisyyttä ja joskus myös niitä ikäviä fiiliksiä. Kuitenkin mulla on tosi paljon sanottavaa ja toivottavasti pääsen vähän antamaan blogilleni jatkossa vähän uutta ulottuvuutta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!