keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Uuden vuoden kujeilua


Muutama foto uudesta vuodesta. Ilmeet on ihan parhaita. Kaverit väitti, että mun tina näyttää laivalta ja mun mielestä toi näyttää joltai lentävältä oliolta. Vikassa kuvassa kaveri on valanu aika mielenkiintoisen näköisen tinan..

Uusi vuosi oli ja meni tai oikeastaan vuosi 2012. Isolla porukalla kavereitten kanssa otettiin vastaan vuosi 2013 ja oli kyllä hyvät kekkerit. Pikkuinen morkkis vain on ja en edes ymmärrä miksi. Ehkä harmittaa, kun olin fiksu tyttö ja menin kahden jälkeen nukkumaan, kun olisi ollut toisaalta hauskaa valvoo aamuun asti. Katselin aamulla kameran kuvia ja huomasin, että taloon oli astunut vielä lisää porukkaa, sillä välin kun mä olin jo nukkumassa. Uusvuos oli hyvää musaa ja seuraa, ruokaa ja juomaa, raketteja ja tinanvalamista. Illan saldo: yksi menetetty korvis ja väsynyt fiilis. Hyvät pippalot siis. Tänään oltiinkin sitten tienaamassa tuplana.

6 kommenttia:

  1. Ihania kuvia tässä blogissa :)! Ja kiva uv postaus. Haha, tolla tinalla on selvästi siivet!^^

    http://uniquevisionnn.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. No niin munkin mielestä ja mä en taju, miten kaverit sai tosta laivan! =D

    VastaaPoista
  3. Haastoin sut mun blogissa. :)
    http://mylifeasemmi.blogspot.fi/

    p.s kivoja kuvia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua! kai sitä täytyy ottaa haaste vastaan ;DD

      Poista
  4. Ihan mahtavia kuvia tässä sun blogissas ja jotenki tosi siististi kaikki esillä! I like!

    http://viiskyttieta.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!