torstai 3. tammikuuta 2013

Alemaailmoista

Karvaliivi Only 27e, musta takki H&m 30e, harmaa neule Mango 20e ja ei alennuksessa Onlyn hiuspanta 10e.

Maanantaina tuli palkka ja olin heti tuhlaamassa Helsingissä alennusmyynneissä. Olin yllättänyt, kuinka rauhassa sain kaikinpuolin shoppailla, kun kaikki suomalaiset olivat alkossa. Siellä yhdessä venäläisten turistien kanssa aikaani vietin ja löysin itselleni ohuemman talvi/syystakin, liivin, ihanan neuleen ja tosi makeen hiuspannan, joka ei ollut kylläkään alessa. Pari astiaakin sattui mukaan, mutta varmasti tulevissa postauksissa niitäkin esiintyy. Yhdet farkut puuttuvat vielä kuvista, jotka ostin Cubukselta. Ne oli ihan semmoiset perus mustat farkut, joita en jaksanut kuvata tänne blogiin. Mulla on pitkästä aikaan farkut! Kaikki farkut on olleet pitkän aikaa rikki, eikä mulla oo ollut varaa ostaa uusia, enkä oo oikein mahtanutkaan. Omasta mielestä oon laihtunut, mutta tänään vaaka näytti ihan muuta. Välillä musta alkaa tuntuu, että meiän vaaka on rikki. Onkohan se mahdollista..digitaalivaaka ja kaikki.

Nyt julkistan lukijoilleni uuden vuoden lupauksena, joka kuuluu seuraavasti:
Lupaan laihduttaa viisi kiloa maaliskuuhun mennessä. Thaimaan reissulla näytetään hitusen paremmalta.  

4 kommenttia:

Kiitos kommentista!