lauantai 19. tammikuuta 2013

sata ja yksi kuppia hunajaista


Elossa ollaan kipeydestä huolimatta! Mulla ei oo ollut läppäriä käytössä tällä viikolla, joten postaaminen on ollut vähän hankalaa. On ollut aika raskas, mutta antoisa viikonloppu. Kouluhommia olisi valtavasti, mutta olen samaan aikaan innoissani. Oon tosi tykästynyt kirkkohistoriaan, maailman uskontoihin ja enkkuun tällä hetkellä. Ensimmäistä kertaa elämässäni viihdyn oikeasti enkun tunnilla, sillä se reilu kaksi tuntia ihan puhtaasti puhutaan. Kuunteleminen on mielettömän raskasta ja puhumalla oppii mun mielestä huomattavasti enemmän. Kivaa opiskella kieltä oikeasti käytännönläheisesti ja huomata, että kyllä se kieli sieltä tulee, kun vaan puhuu. Muuten tässä ollaan vaan duunia painettu, kavereita nähty ja terapeutilla ensimmäistä kertaa nyt käyty! Tästä se lähtee. Vielä jos täysin tervehtyisin, pääsisin salilla ja olisin tyytyväinen. Kuten otsikko sanoo; hunajateetä on juotu ja paljon!

4 kommenttia:

  1. tosi hienoja kuvia ja osaat kuvata tosi hyvin!!:o mikä kamera sulla on?:D

    VastaaPoista
  2. kiitos elisa! Mulla on canonin perus järkkäri :)

    VastaaPoista
  3. Aww noi kaikki jääkaappimagneetit on ihania! Ja paranemisia sulle!:)

    http://pinkypug8.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Söpö muumipurkki! En tiedä muistatko, mutta kyselin tuossa jonkun aikaa sitten sattuisitko tietämään ystävääni teologisesta. Näytin blogisi hänelle ja hän sanoi olleensa kanssasi joskus Hesessä/ Mäkkärissä :'D

    Ps. Mulla on sulle haaste mun blogissa: http://unelmienkolmoissidos.blogspot.fi/2013/01/kyselyhaaste.html

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!