tiistai 15. tammikuuta 2013

Materiaalirakkaus


Vähän innostuin sisustusjuttuja kuvaamaan ja mun uutta lasista namipurkkia! Se on aika hyvä herkuttelupurkki, kun sitä ei meinaa saada auki. Oon vaan niin superiloinen mun uudesta hyllyköstä ja kaikista ihanista tavaroista siinä. Huomatkaa myös vikan kuvan peltirasia! Haluaisin itsekin tietää miten miljonääri naidaan!

Flunssan kourissa tässä ollaan taisteltu ja kouluhommia pukkaa päälle. Suorastaan masentavaa, mutta oon toisaalta tosi innoissani kursseista esim. maailman uskonnoista ja kirkkohistoriasta! Monen moista työnsarkaa nuo vaan aiheuttavat, mutta varmasti sen arvoisia. Olin saanut kreikasta nelosen, ihan mahtavaa! Hauskempi homma on vaan se, että kun on ehtinyt unohtaa niin hirvittävästi kuukauden aikana. Uutta kielioppia painaa päälle ja väsymys meinaa viedä otteen. Sammahdin tänään yhdelle luennollekin heti näin aluksi. Näin mun yliopisto-opiskelu on lähtenyt käyntiin!

8 kommenttia:

  1. Heips ! :)
    Aivan ihana tämä blogi ja varsinkin noi sisustuskuvat oli mun mieleen. Liityin myös lukijaksi. Tässä mun blogi jos haluat vilkaista:

    http://neeeaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia ja postaus:) Oot myös tosi nätti. Lukijaksiki oon liittynyt!

    mylifemumsmums.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Sanni. Kivaa, että oot pysyny lukijana :>

      Poista
  3. Ompas ihania kuvia. (:
    Oonkin jonkun aikaa lueskellu tätä mukavaa blogiasi. Ja ajattelin haastaa sinut.

    http://mioon-kotkast.blogspot.fi/2013/01/olen-haastettu.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia, mutta olen ehtinyt tekemään tuon haasteen =)

      Poista
  4. vau tosi ihana postaus :-)! sulla on hyvä maku! muutenkin mukavan oloinen blogi :)

    http://alisaaj.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!