tiistai 11. joulukuuta 2012

Tuomaan markkinat


Pystyin pitkästä aikaan nukkumaan ilman, että oisin ottanut lääkettä avuksi. Poliisille puhuminen taisi helpottaa oloani ja antoi mulle vahvemman olon. Jaksoin tänään pitkästä aikaan käydä salilla, kävin kreikan tukikurssilla ja kävin luennolla. Väsytti vieläkin aika paljon, mutta jaksoin ihmeen hyvin. Tänään ja huomenna täytyisi vielä sen verran pinnistellä ennen loman alkua, että lukisin kreikkaa ja tekisin huomenna kokeen. Pelottaa vaan, että kuinka tän jutun käy. Vaikka se toinen osapuoli ei myöntäisi tekoaan, niin alan uskomaan siihen, että pystyn jatkamaan elämääni. Entä, jos myöntää rikoksen. Kuinkakohan tässä tulee käymään? Saisin ilmaisen lakimiehen ja tukihenkilön ja kaikki, mutta en haluaisi oikeuteen. Mulla on vain sellainen fiilinki, että siitä tulee jotain todella inhottavaa. Lain puolesta se tyypin teko olisi raiskaus, mutta mä koen sen yrityksenä. Jos se joutuisi maksamaan mulle jotain, niin en tulisi siitäkään onnelliseksi. Kuten aikaisemminkin sanoin, että saisin kyllä oikeutta, mutta se ei vie kokemusta pois ja turvallisuuden tunteen menetystä.

Oon kuitenkin optimistisella mielellä. Mulla ei oo koskaan oikeasti ollut näin vahva olo. Yritän vain mahdollisimman paljon puhua asiasta ja toivon, ettei se satuta ketään muita. Haluan jatkaa elämääni ja tehdä maailmasta edelleen kauniimpaa. Siksi tänään päätinkin mennä kuvaamaan Tuomaan markkinoille ja nauttia joulun tunnelmasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!