torstai 27. joulukuuta 2012

Bad dreams


Nukuin tosi huonosti viime yönä, koska näin älyttömästi kaikkia painajaisia. Sain jonkun ihme shokin eilen illalla tämän kuun alun tapahtumista, joista luulin jo selvinneeni. Erään viikonlopun raiskausyritys edelleen raapii sydäntäni, vaikka oikeasti haluisin vain pystyä jatkamaan elämääni. Tiedän kyllä, että tuo tapaus vaikuttaa muhun edelleen, koska musta on tullut varovaisempi miesten suhteen ja oon huomattavasti säikympi. Oon meinannut saada varmaan miljoonasti sydärin, kun poikaystävä on tullut halaa mua unissaan tai napannut syliin selkäni takaa. Kunpa vain ihmiset ymmärtäisivät, että täytyy olla aika varovainen mun kanssa, koska tarvitsen toipumiseen aikaa.

Rikosilmoituksen jälkeen asiat sujuivat melko hyvin tai no jos ensimmäistä viikkoa ei oteta huomioon. Olin aika rikki tuon tapauksen johdosta. Kuulusteluiden jälkeen poliisi sai tauottua muhun niin paljon voimaa kuin kukaan ihminen on mulle voinut koskaan antaa. Viikon päästä toinen osapuoli meni kuulusteluihin. Olin varma, että tyyppi kiistäisi kaiken jo ihan sen vuoksi, koska mulla ei ollut todisteita. Suututti vain vietävästi se, etten mennyt suoraan rikosoikeuslääkärille edes parin päivän päästä tapahtuneesta. Poliisi soitti samana päivänä ja kertoi, ettei se poika muista yhtään mitään ja oli itkenyt ihan vietävästi siellä. Pojasta tuntui ihan hirveältä, jos oli tuhonnut mun elämän täysin. Mulla ja poliisilla oli vain sama fiilis siitä pojasta, että se varmaan tappaa ittensä. Pyysin poliisin soittamaan tyypille ja antamaan mun numeron, jotta voisimme puhua. Tyyppi soitti juuri silloin, kun olin töissä ja puhuminen oli vähän hankalaa. Kuulin kuitenkin hänen äänestään, kuinka pahoillaan tämä oli. Sovittiin, että soitellaan toiste. Tästä tyypistä ei vain ole kuulunut mitään, joten tuntuu vain, että se estää mua täysin toipumasta. Tosi hyvä homma, että oli pahoillaan. Haluaisin kuitenkin sanoa sanottavani ja käskeä häntä menemään hoitoon.

Poliisi uskoo, ettei hän enää koskaan aio juoda alkoholia. Tässä taas huomattiin, ettei se todellakaan sovi sille. Vaikka hän ei joutunut sen koommin kärsimään, niin poliisin mukaan hänelle voi ensi kerralla häkki heilahtaa. En voi muuta toivoa, että tälläinen ei toistuisi enää. Parhaimmassa tapauksessa saatoin pelastaa hänet tekemästä jotakin pahempaa ja vielä mahdollisen uhrinkin elämän. Tuntuu kuin olisin joku sankari, joka on saanut itse osuman.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!