perjantai 18. toukokuuta 2012

Viimepäivän kuulumisia



Heips! En ole huikeaan kahteen päivään postaillu, sillä aika on ollut aika kortilla. Olen koko ajan ollut menossa milloin missäkin..Helsingissä shoppailessa ja kavereiden kanssa. Tässä siis torstain kuvaa ginan pukukopista. Mulla olisi ollut kaksi hyvää päivää lukea, mutta ei..motivaatio on aivan nollassa. Olen vähän alkanut miettimään, että haluanko enää kovastikaan sinne teologiseen tiedekuntaan. Kuitenkin loppujen lopuksi olen miettinyt hyvin kauan oman yrityksen perustamista, mikä voisi hyvin olla se mun juttu. Haluisin mieluiten vielä käydä vaan töissä, päästä matkustelemaan, mennä laulutunneille ja kehittää itseäni kaikintavoin. Ehkä täytyy antaa vaan elämän kuljettaa.

Eilen illalla menin katsomaan lätkää työkaverin luo ja mentiin porukalla jatkoille..näin voiton kunniaksi. Tosi hyvä ilta oli ja myöhään meni. Aamulla menin psykologin juttusille ja olo oli vielä vähän hassu. Keskusteltiin taas siitä, miksi mun on vaikea puhuu ihmisille tunteistani. Se on aina ollut vähän vaikeaa ja vaatii paljon aikaa. Muuten on kyllä hyvät fiilikset ja oon välttynyt suuremmilta masiskohtauksilta. Nyt voisin mennä syömään poikaystävän tekemää pitsaa, naminami. Hyvää illanjatkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!