tiistai 1. toukokuuta 2012

Nahkaa ja valkoista






Tässä ovat siis h&m:n tilaus ja viime Cubus-reissulta ostetut "nahkahousut", jonka jälkeen tilille jäi alle 20 euroa, ups! Onneksi vappuna tuli kuitenkin jo palkka, joten ei tarvinnut kauaa kärsiä rahattomuudesta. Jotkut työkaverit olivat kuitenkin huolissaan, että kuinka pärjään, eikö kukaan tuttu vois antaa mulle rahaa tai tarjoutuivat ostaa mulle limua. Ensimmäistä kertaa elämässäni kävi niin, että oikeasti rahat loppuivat. Järkyttävää!

Itse h&m:n tilauksesta..Olin lähes tulkoon unohtanut koko tilauksen kunnes se itse muistitti olemassaolostaan, sillä tilauksestani oli jo kulunut kuukausi. Musta "nahkainen inkkariliivi" ja valkoinen toppi olivat juuri sopivaa kokoa, joten ei onneksi kaikenhuipuksi tarvinnut vielä lähteä vaihtamaan niitä. Päässäni vain pyörii erilaisia vaateyhdistelmiä, mihin mahdollisesti tuo kyseinen liivi mätsää parhaiten. Noitten housujen kohdalla kävi hyvä säkä, sillä olin ettinyt juuri tuollaisia ja satuin menemään Cubukselle juuri sinä päivänä, kun siellä oli kaikista vaatteista -30% ale! Housuihin jäi hintaa vain lähes 21 euroa!! Tarkoituksena mulla olis käyttää noita pökiä enemmänkin legginsseinä, joiden tunikoiden ja pitkien paitojen kanssa lähinnä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!