torstai 14. helmikuuta 2013

Ystävänpäivänä


Voi luoja, mulle ei oo koskaan kukaan mies ole ollut noin suloinen kuin eräs tyyppi koulustamme. Meillä synkkaa hyvin ja tykkään tosi paljon kyseisen miehen seurasta, mutta en halua seurustella. Jouduin tuottamaan tosi ison pettymyksen hänelle tiistaina, sillä hän olisi halunnut enemmän. Sitten juteltiin myöhemmin asiasta lisää ja onneksi kaikki on nyt hyvin. Mutta mun sydän helty täysin siinä kohtaan, kun hän antoi mulle aivan suloisen paketin, joka oli täysin ajateltu. Sitä on vaikeeta selittää mahtavaa korttia myöten, koska me kaksi vaan tajutaan se. Noista lapasista voin sanoa sen verran, että hän osti mulle lapaset, koska hävitin yhdissä pippaloissa omani. Sitten tuo kaulahuivi; violetti on teologien väri ja mun lempiväri yleensä. Tuo kortti vain kruunasi kaiken. Olin aikaisemmin selittänyt hänelle, että ihmisen sydän on suunnilleen nyrkin kokoinen ja koska mulla on pieni käsi, niin mulla on tosi pieni sydän. Tuossa kortissa on hänen nyrkkinsä, joka kuvastaa hänen sydäntään. Oikeasti kukaan ei ole koskaan törmännyt noin romanttiseen tyyppiin. Ahh, en vain tiedä mitä sanoa!

Tänään näin sitten tätä toista tyyppiä aamusta, jonka takia lintsailin kaikki aamun luennot. Se on todella viemässä mua pahoille teille. Tosi ristiriitaiset fiilikset. Yhdelle luennolle tänään eksyin ja iltapäivällä menin ystäväni kanssa syömään ja leffaan. Käytiin katsomassa toi suomalainen komedia 21 syystä avioeroon, joka oli ihan mahtava leffa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!