sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Sisustusunelmia in my chaos


Morjens, pitkääästä aikaa! Mulla on ollut niin sairaan kiireinen viikko, ettei mitään rajaa, siksi olen elänyt lievää hiljaiseloa. Alan olemaan ehkä hitusen ylirasittunut, koska nukahtelen melkein jokaiselle luennolle, tärisen ja kärsin pääsärystä. Ehkä täytyy alkaa ottamaan iisimmin. Hieno viikko joka tapauksessa takana! Vähän ehkä koulussa käyty, opiskelijariennoissa vietetty aikaa, nähty ystäviä, sydämiä murskattu ja omaa sydäntäni hellitty. Nyt on vaan kiitettävät paineet saada kouluhommat kasaan ennen tenttien alkamista. Mua on vaan viety vähän pahoille teille erään herran toimesta, joten siksi olen ollut henkisesti ja fyysisesti koulumaailmasta veke.

Itse asiaan! Halusin nyt vihdoin laittaa kuvaa sekalaisen asuntoni keskeltä, jossa päätin nappasta pari laadutonta kuvaa mun toissa lauantain shoppailuista.Satuin tänä lauantaina (vaikka piti tehdä esseetä) ostamassa uuden imurin uuteen asuntoon ja rahin! Mutta kokonaisuuden te näätte sitten KAHDEN VIIKON PÄÄSTÄ, KUN OLEN MUUTTANUT, JEI! Tuossa ensimmäisessä on mun söpö bussini, jonne voin laittaa rahaa säästöön (jos sitä jää), mutta koriste-esineeksi oikeasti tarkoitettu. Ja toi leipälaatikko!!!! Olin nähnyt tosi monissa sisustusliikkeissä kyseisen vaaleanpunaisen ihastuksen, mutta pihini henkilönä jättänyt sen ostamatta. Kuitenkin tuntui, että kohtalo oli päättänyt mun saavan kyseisen leipäboksin, koska tapasimme jälleen Klaukkalan pussukassa ja tietty ostin sen. Samasta liikkestä tarttui matkaan myös pienoinen karvajakkara, joka on niin ihastuttava. Ajattelin, että siitä voisi tulla tulevalle kissalleni hyvä ystävä..

Bussi-säästöipas 7e Anttila, karvajakkara 25e ja leipäboksi 30e Pussukka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!