perjantai 8. helmikuuta 2013

Sinkkuelämää ja huonosti nukuttuja öitä, mutta silti huudan onnesta, vapaudesta ja ilosta.


Joo kuten otsikosta huomaakin, niin ei ole hirveästi nukuttu. Oon tässä pari yötä nukkunut sohvalla, koska en raaski jatkuvasti eksää pitää sohvalla. Tekemistä on piisannut ja oon ollut aika hyvillä fiiliksillä pääosin. Salilla kävästy moneen otteeseen tällä viikolla, juhlittu ja tällästelty. Eilen mulla oli eilen valiokunnan kokous ja siellä meni mukavat kolme tuntia. Hauskinta on se, että siellä puhutaan vaan englantia ja mä en ole todellakaan mikään hyvä englannin kielessä. Mun mielestä on vaan hyvä heittää itsensä mukavuusalueen ulkopuolelle ja tuun varmasti oppimaan paljon! Hmm ja unohdin kertoa..mua pyydettiin ulos, kun olin salilla keskiviikkona. Pohdin tässä pari päivää ja lähdin! Tuntui tosi oudolle aloittaa kaikki alusta siinä mielessä, kun on ollut pitkään saman tyypin kanssa ja nyt pitäisi tutustua uuteen. Mä en ole kuitenkaan suhteessa, sillä haluan pitää vapauteni ja muutenkin olenhan vasta eronnut. Oon kyllä tosi tyytyväinen, että lähdin! Hyvällä tavalla jännittävä ja mukava kahvihetki :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!