lauantai 9. helmikuuta 2013

Huonekaluostoksilla


Morjens! Tänään mun päivä onkin mennyt ikeassa, sotkassa, manskussa, anttilassa ja missä ikinä, sillä oon äitin kanssa metsästetty mulle sopivan hintaisia huonehaluja uuteen kämppään. Tää on niin jännää, koska ei enää kauaa muuttoon! Yritin löytää aika simppeleitä huonekaluja, koska niitten täytyy miellyttää myös tulevaa kämppistäni ja myös ettei ole liian kalliita, koska ne menee yhteiseen käyttöön. Mulla on alkamassa tai on jo alkanut ihan uudenlainen elämä. On tuntunut aika hyvältä, kun on päässyt myös miettimään omia haaveita ja toteuttamaan niitä. En muista milloin viimeksi olen saanut ajatella vain itseäni, joten tää on ihan uudenlainen vapauden tunne. Omia arvoja tässä pääsee kyllä punnitsemaan kovasti. Tässä kaiken tämän keskellä kouluhommat ja duuni painaa päälle, joten kait niitäkin täytyy vaan alkaa väsäämään, niin julmaa kuin se onkin.

TÄLLÄISELLÄ BUDJETILLA:

- sänky (200x120cm) kaikkineen päivineen, petivaatteet ja kotiinkuljetus=340e
- olohuoneenpöytä 15e
- tv-taso 20e
- kattila 15e
- verhot 20e
- supersöpö säästöpossu 7e
- muuta pientä 10e
- koulupöytä 50e

KOKONAISUUDESSA 470e

Vielä tarvitsisin tai haluaisin: värikkään puisen tuolin, kissalle tarvikkeita, vatkain, mikro, imuri.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!