perjantai 1. helmikuuta 2013

I`m so fucking lost..


Joo morjesta vaan kaikille! Mun otsikko viittaa tässä siihen, kuinka eksyin Helsinkiin ja en edes kehtaa kertoa minne! Itselleni vähän vieraaseen paikkaan jouduin hakemaan koulukirjaa ja en meinannut osaa sieltä enää pois. Siinä hetken tämä blondi ihmetteli ja tajusikin, että joo tässähän se ratikkapysäkki on! Kyllä sain taas nauraa itselleni ja Helsinki-tietämättömyydelleni. Huomaa, että olen vähän jostain muualta. Sitten kun vihdoin pääsin takaisin keskustaan, niin palkitsin itseni menemällä arnoldsiin herkuttelemaan.

Hei ja sain suutarilta rakkaan nahkareppuni takaisin! Mulla oli ihan oikeesti sitä ikävä, koska reppu on miljoona kertaa kätsympi kuin käsilaukku. Mutta joo. Terapeutilla olin heti aamusta, sitten eksyilemässä, hommasin itselleni sitseille maskin ja en mä muuta järkevää ole vielä ehtinyt tekemäänkään. Taisinkin huijata, kävin salillakin ja koululla syömässä. Olenpas ollut reipas tänään. Mä meen tänään viel leffaan illalla ihan perheen kesken ja sitten lähden kohti maaseutua. Ihanaa.

2 kommenttia:

  1. Voi kuule, mun piti kerran suunnistaa Helsingissä niinkin suureen ja näkyvään paikkaan kuin Forumin kauppakeskukseen, mutta silti onnistuin jollain tapaa saamaan itseni jonkun toimistorakennuksen rikkinäiseen(?) hissiin. Että tämmöstä, et ole ainoa. Tämän jälkeen kyllä hävetti myöntää itselleni, että olen oikeasti jopa syntynyt Helsingissä. :D

    Onneksi tällaisille tapahtumille voi vain hymyillä jälkikäteen! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha vähäks hyvä! Mulla ei ollut ihan noin paha, mutta siis mä oon tää kuka jaksaa noita ratikoita ihmetellä :D Saa hymyillä ja nauraa !!

      Poista

Kiitos kommentista!