tiistai 3. heinäkuuta 2012

Kana-ceasar beigel



Laihdutus on lähtenyt käyntiin tällä viikolla, mutta tämäpä onkin viime viikon herkkua eli ihan omatekemää kana-ceasar beigelia. Oon koittanut aina arnoldsissa seurata, mitä kaikkea ne sinne aina laittaa väliin. Kuinkakohan mä tuun onnistumaan mun laihdutus-urakassa, koska mulla olisi tarkoitus laihtua 15 kiloa, mutta vähintään kymmenen kiloa. Kuulostaako pahalta? Oon vaan edelleen niin järkyttynyt siitä, että oon lihonnu 4 kuukaudessa 10 kiloa, kääk!

Kerron kuitenkin teille, mitä beigelinin välistä löytyypi:

- maustamattomia kanan fileesuikaleita
-juustoa
-salaattia
-ceasar-salaattikastiketta
-mausteeksi suolaa ja pippuria

Helppoa ja hyvää!

4 kommenttia:

  1. Sul on tosi kiva blogi, monipuolinen ja kiinnostava! :) Harkitsen lukijaksi liittymistä :)

    http://the-rhythm-of-your-life.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Nami kun näyttää hyvältä! :3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!