keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Yliopiston avajaiset



Juuh, tulee kuvamatskua vähän myöhässä, sillä moni varmaan tietää, että avajaiset oli jo maanantaina. Silloin mun koulu virallisesti alkoi. Kävin ensimmäistä kertaa upeassa Tuomiokirkossa avajaisjumalanpalveluksessa. Illalla mentiin opiskelukavereiden kanssa ylioppilastalolle jatkoille ja siellä se ilta menikin. Tiistaina mulla oli mun ihka ensimmäinen luento ja meinasin nukahtaa sinne, vaikka aihe oli mielenkiintoinen. Meinaa vaan flunssaa nimittäin pukata. Kiireellä kävin kotona lepäämässä ja sitten taas menoksi takaisin Helsinkiä kohti kaverin tupareihin. Tänään mulla oli viestintää ja vuorovaikutustaitoa neljä tuntia. Jouduttaa samantien pitämään ex tempore-puhe ja se meni ihan kivasti. Vaikka mua pelottaa tommoset tilanteet, niin haluun repiä itteeni myös kyseisiin tilanteisiin, koska olisi pikkasen mahtavaa oppimaan hyväksi esiintyjäksi! Sitä paitsi, jos haluan opettajaksi, niin esiintymistaito olisi aika tarpeellinen.

Huomenna meen luennon jälkeen lintsille ja illalla vielä ilotulituksia katsemaan Rajasaareen. Hitsi kun mulla on jatkuvasti kiire ja postausideoita riittäisi. Aika ei vain anna periksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!