maanantai 2. huhtikuuta 2012

Minä ja blogini



Ihka-ensimmäinen Nenniliinin kuplassa olevan blogitekstin päätin aloittaa itseni esittelystä, mikä on aika luonteva ratkaisu. Olen piakkoin 21-vuotta täyttävä nuori nainen, joka haaveilee yliopistossa opiskelusta ja paljon muusta henkisestä hyvinvoinnista kauniisiin vaatteisiin. Voisin sanoa olevani varsin onnekas, koska saan elää ihanien ihmisten ympäröimänä, olen löytänyt poikaystäväni kanssa yhteisen kämpän pääkaupunkiseudulta, teen työtä josta pidän ja voin toteuttaa unelmiani. Elämääni varjostaa kuitenkin pitkäaikainen vaikea masennus, johon olen vastikään aloittanut hoidot. Nyt oloni on alkanut helpottamaan ja koitan sisukkaasti selvitä läpi kaikki vaadittavat prosessit, joita se vaatii. Minulla on ollut varsin rankka elämä, mutta osaan kaikkeen suhtautua varsin positiivisella asenteella. Toivon välittäväni kaikille positiivista energiaa ja voimaa. Tämä ei ole siis mikään angstiblogi. Tämä on selviytymistarina.

Tykkään kirjoitella kaikkea maan ja taivaan väliltä; ihmismielestä naisten hömppäjuttuihin. Sen lisäksi, että tahdon olla onnellinen, luen pääsykokeisiin ja käyn töissä, päähäni mahtuu haaveita pitkistä kauniista hiuksista ihaniin vaateluomuksiin, liikuntaa ja terveellistä ruokavaliota, hauskanpitoa ja syvällisiä keskusteluja kavereideni kanssa, matkustelusta maailman ääriin ja mitä ikinä elämässä keksinkään. Olen juuri se tyyppi, kuka ei voi sanoa "Ei/en koskaan", sillä juuri silloin toteutan sen. Lukemalla blogiani saatte toivottavasti hieman irti millainen olen ihmisenä. Tervetuloa seuraamaan =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!